**sannings blogg!!!!
2008-05-22 @ 21:37:34
 
Ja, inte vet jag vad jag har lyckas höra igår för jag såg människor som sjöng ipå tv och bla pratade de om charlotte och jag  fattade som hon gick vidare.......

När jag satt på kursen ikväll så sa läraren att hon skulle hem och titta på 2:a delfinalen av schlagern...
-Vaddå, sa jag...charlotte har gått vidare,....
-Nej, sa A. Programmet går ikväll....
-Ja, men jag såg det igår ju.....
-Nä, det kan inte vara....

Så höll vi på att bolla med ord till varandra så inte vet jag vad jag såg igår...Det var flera olika länder som sjöng....

Kanske är det sanningen somo ajg ser...kanske ska jag döpa om bloggen till "tiindraz sanningens blogg"...
Har jag rätt så går hon vidare....

Vad tror ni..har hon ngn chans....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Junitjej
2008-05-22 @ 22:02:42
 
Jag hoppas att Charlotte har någon chans, men jag vet inte.
 
- URL: http://junitjejen.se - -

Från: Junitjej
2008-05-23 @ 20:21:16
 
Klart att du också kan skriva ett inlägg om Pro ana!
 
- - -

Från: rosanna
2008-05-28 @ 00:32:47
 
hon har ingen chans, dom andra länderna är mycket mycket bättre
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0