** Idol time **
2008-11-07 @ 22:31:49
 

Johan: Jag gillar han inte alls....tycker inte att han någe bra sångröst alls även om det var någelunda bra idag...det var hans tema idag...

Lars: Han är tillbaxs igen. Jag gillade faktiskt honom förra gången oxå medans många rata honom då...Hans stil gör honom unik...men han är inte vinnaren för idol...

RobinE:  Han gjorde ett bra framträdande - underbar med denna bon jovi låt....

RobinB: Idag gjorde han ett kanon framträdande för att vara han ...som har stått stilla tidigare på scen....men har inte ngn favorit för mig...

Anna: Hon låter precis som Cher...underbar låt och bra röst...Vissa partier så låter hon precis som den riktiga cher....

Alice: Jag har aldrig gillat hennes  röst...tycker hon låter pipig...

Kevin: Han är finalisten/vinnaren...Vilken kille....Han tar hem allt...Har ringt och rösta på honom!!!!!

Mina 3 favoriter:  Kevin _____Anna____RobinE
3 som borde hänga lös
: Alice___Johan__RobinB___Lars



Steg: 11 300 (promenad 35 min + arb )
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0