**bowlingkort**
2008-10-13 @ 23:00:38
 
Idag hittade jag lusar i stora tösas hår så jag var hemma med henne...sov på fm i soffan för att jag var helt slut...Vet inte vad det är med mig.....Har alltså ingen ork alls....På em fick jag lite krafter tillbaxs och gjorde lite nytta...som att vika tvätt, dammsuga allmän undanplockning....

 Här kommer ett collage av bowlingkort från partajet i lördags.....

Vi samlades vid bowlinghallen och där dukades det upp för lite bubblande och lite snacks.....

steg : 13 300 steg

 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Milla.
2008-10-13 @ 23:14:51
 
Hallå...

Jag tänkte låsa min blogg och om du vill fortsätta läsa kan du gärna maila till [email protected] med ditt namn och bloggadress så återkomer jag med inloggningsuppgifterna. Lämnar denna kommentar då jag vill låsa bloggen så snart som möjligt så du får en chans att få uppgifterna innan jag lösenordskyddar den.

Kram
 
- URL: http://mydearest.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0