** Så fint så **
2008-10-26 @ 22:34:16
 
Ja, nu har jag gjort allt som stod på min lilla lista så nu sitter jag här vid datorn med ett glas vin....för att varava ner innan jag går och lägger mig..Inte helt fel, eller hur????
Imorrn är jag ledig + 3 dagar till nästa vecka...Jobbar endast på onsdag...Så det ska bli så jäkla skönt att slippa tider....
Ta en titt hur det snyggt det belv i tvättstugan när jag tog bort högen......som snart blir lika stor igen...

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-10-29 @ 11:08:30
 
Wow vilken skillnad! Jag röjde oxå i tvättstugan igår. Stod där och bakade. Men jag slängde bara ut allt skit i hallen så nu ligger det där istället... Suck.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-10-29 @ 21:05:53
 
Det tråkiga är ju att det ser likadant ut nästan med en gång.....rent, snyggt och prydligt för en dag sedan blir det en ny tvätthög igen.....

Jag ska köpa backar/lådor för varje familjemedlem och när den rena tvätten är klar så ska jag lägga i det i respektive back/låda....sedan får varje individ ta hand om sin egen back och plocka in i skåpen..Orka springa runt och serva alla...
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0