** Jag har blivit mamma**
2009-12-30 @ 17:31:19
 

Igen,,till en liten minitrizze....

Våran tredje katt blev påkörd i början av nov och vi har saktnat den så fruktansvärt fastän vi har 2 katter till...
Han var så speciell..

Han väckte oss på morgonen med att bita oss i tårna (naffsa), vaknade vi inte då så stod han vid elementet och vässade klorna, vaknade vi inte då så kom han upp i örat med nosen...Så man var tvungen att kliva upp när han ville ha mat och ut..Var vi ute så var han där vi var....alltid med sambon och snickra....osv...
Inte en vanlig katt som springer ut och in...
Nu kan inte denna söta katt ersätta Trizze men han var så himla lik...

I förrgår så hittade sambon på lilla zorro på blocket så vi var och hämta honom igår...precis lika trizze...

Lite kul var det för när vi sett annonsen så kände sambon igen kvinnans namn i annonsen men kunde inte säga sådär vem det var... men jag kände inte igen det.....
När vi kom dit så var det en salabo som jag kände igen till utseende...Lite kul..

De andra katterna är lite avikande men idag har det gått bättre.....De har nosa på varann och morrat lite men inget mera...Zelma springer och gömmer sig, men det brukar hon göra..gjorde så när bosse kom förra året..

Så inatt fick de stora katterna sova tillsammans med barnen och zorro och jag sov i soffan...jag i den ena och han i den andre...

Han äter och mår som en prins....





 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-12-31 @ 01:03:48
 
Det var en riktig sötis!! Hoppas att de andra katterna vänjer sej fort vid honom!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0