** JULAFTON lucka 24 **
2009-12-25 @ 11:33:27
 


Tänk att det redan är julafton....
De måste ha lagt i ngn växel dett år för jag tycker det har gått rekordsnabbt i december...
Ute är det mkt snö...EN VIT JUL....Det var länge sedan det var det....

Fm gick åt til latt fixa för middagen kl 14.....men som vanligt blev vi lite sena...
Varje år så har jag inte hunnit med att slå in alla paket och jag förstår inte hur det alltid blir så....Jag tänkte att i år ska det INTE bli så men det blev det visst...
När kalle anka är på tv:en så missar jag alltid ngt för att fixa paketen och när jag är tillbaxs så är det alltid tråkiga Ferdinand som är bla kvar att titta på...Har aldrig gillt den filmsnutten...
Fråga mig inte varför...tycker den var tråkig redan som barn...

Vår valiga tomte (morsan karl) skulle iväg på dop så han skulle inte vara hemma och det fick jag reda på dagen innan julafton...Så är morsan...säger till i sista minuten..
Jaha, vad gör vi då, tänkte jag....Vi får vara utan i år..Barnen är stora och egentligen behövs det inte men jag tycker bara att det hör till....
Lilltösa började fråga " när kommer jultomten" redan dagen innan julafton och sedan flera ggr under fm
idag....
Jag ber grabben höra av sig till min collegas son, för jag visste att han skulle tomta inne i stan till en annan collega...och han kunde komma nga minuter...

När sedan morsan kommer till middagen är henne karl med....Han hade struntat i dopkaffet och åkte hem till maten....men ni ska inte tro att morsan ringde och sa det...för då hade ju han kunnat varit tomte....
Jaja, den nya tomten var rolig och det gick bra....och 8 åriingen har listat ut vem det var .0)...

Stora tjejen belv överlycklig över kameran hon fick...Hon har ofta ett pokerfejs aniktsuttryck men här drar hon på smilebanden....

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0