** vilken härlig solig vacker dag...**
2009-02-14 @ 12:25:15
 
Vi kom hem ca 23.30 igår kväll så det blev inte så sent...Stora tösa och hennes kompisar hade haft kul...T.o.m att hon ringde 1 min innan utsatt tid och fågade om kompisarna fick stanna en halvtimme längre....lite sent påtänkt...Nu kunde nga göra det men flera föräldrar var ju på väg och hämta...
Så med andra ord så belv det en lyckad kväll med filmen ARN och lite godis och snacks......

Nu är jag nästan precis hemkommen från innebandymatchen som de vann med 9-1.....otroligt var bra tjejerna  är ....
Har varit ute och fotat lite för det är ju helt underbart väder ute....Laddar batteriet till kameran så jag kan gå ut igen i det vackra vädret......

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Nilla
2009-02-14 @ 18:31:43
 
Nu har jag läst ikapp här, och vad jag förstår, så har ni det lite mer än halvjobbigt, i ert förhållande.

Inte alls kul, och jag hoppas såå att ni kan lösa det till det allra bästa.

KRAM KRAM!!!
 
- URL: http://frutteline.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0