** Äntligen fredag **
2009-01-24 @ 08:17:47
 
Tänk vad veckorna går fort...nu är det fredag igen..
Har jobbat som vanligt...inga sjuka barn här hemma inte...(mycket sjukt på jobbet) Mina barn blir aldrig sjuka och det är ju jättebra...men faktiskt så skulle det vara skönt att få vara hemma ngn gång bara sådär...inte planerat ledighet...(Usch, får man säga så)
Jag hade tänk jag skulle ta en promenix men jag hann inte...Hinner ingenting här hemma...Det ska skjutsas hit och dit och plötsligt så är det mörkt ute (och då vill jag inte gå)

Blev bjudna på öl/vin hos våra bekanta nere på gatan så vi såg på let`s dance hos de....

Steg idag: 12 059
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-01-24 @ 10:29:11
 
Jo det blir som en bonusdag om man vabbar. Men oftast krockar det med nåt viktigt på jobbet. Eller så har man konstant dåligt samvete för att kollegorna får merjobb. Och nu är det slut på vab strax. A blir ju 12 år o får klara sig själv. Tur jag jobbar så nära hem. Detdär med att skjutsa hit o dit tycker jag oxå att det tar hela helgen. Hinner inte få mycket gjort.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0