** lekt fröken **
2009-01-21 @ 22:07:15
 
Idag har jag varit med lilltösa i skolan och fått jobbat som fröken..
Eleverna skulle åka skridskor och när vi skulle gå så kom läraren på att hon glömt sin matlåda hemma....
Så jag erbjöd mig att ta de 14 barnen till rinken medans hon åkte hem och hämta den...Det gick på 5 - 10 min sedan kom hon dit....så det gick snabbt...likadant tillbaxs till skolan eftersom hon hade bilen med sig...
Allt gick bara bra...man kan ju det där att ansvara över en massa barn :0)..

Det var inte bara vi där utan de 2 andra parallelklassserna + en massa andra klasser..stora som små....Alla hade tänk samma sak  "bäst att passa på medans det finns is "" Sist de skulle åka så försvann isen...

Alla fick plats och inte alls rörigt...Underbart väder och solen kom oxå fram.....

Nu fick jag även se det omtalade ägget som tösa har pratat om sedan i måndags...
När de kom tillbaxs från biblioteket så låg ngn bänk och ngn stol omkullvält på golvet i klassrummet och ett stort ägg som var prickigt....Och det där har min tös pratat om och blivit helt trollbunden av det...Hon tror ju på allt som inte är verkligt....Funderingar har varit stora hur det har kommit dig och vems det är...

Spökägget kallar fröken det...

Steg idag:  9085....
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0