** Nyårsdagen **
2009-01-01 @ 22:32:07
 
Jaha,,,nu är det alltså 1 januari 2009.....Jag hoppas att detta år blir bättre än 2008.....
Mitt nyårslöfte är att försöka gå ner i vikt...jag måste.....
Får hela tiden köpa större och större storlekar ...känns så onödigt när man har ett helt gäng med kläderi garderoben som är fina...jeans som man kan knappt har användt som har blivit för små....
Hittade flera par byxor när jag letade efter nyårskläder som är alldes trånga nu...Tänk att jag har haft de en gång i tiden...
Nej, nu har jag bestämt mig...att så fort allt godis och öl är urdrucket här hemma så ska jag verkligen göra ett försök..på riktigt (få se hur länge det varar)

Vaknade idag med huvudvärk igen.....Tur att det finns inpren...
Har haft softardag idag....legat och tittat på tv.....sytt i resår nedtill på 3 par jeans i byxbenen...satt dit en kanpp...plockat...
Har inte varit ut mer än med trizze och skjutsat grabben......
Har inte suttit vad datorn på hela dagen...och det är storslaget att inte göra det...

Trizze är kanske lite lite bättre...jamar  inte lika mkt idag som tidigare....Han vill inte gärna vara ute utan går till ldörren och vill in och det är inte   han...Visserligen kommer katterna in på kvällarna hos oss men annars gilar han att vara ute,,,när han är frisk..inte så här...
Det är som att ha en hundvalp här hemma......På lådan har han fått gått nu och det brukar han inte heller behöva annars...så det känns nog lite konstigt för honom oxå...

Sjutton gubbar..jag hittar inte min usb sladd till kameran och kan inte föra över nga nyårskort...vad arg jag blir alltså...Jag har väl städat bort den...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-01-01 @ 23:09:59
 
Är ingen fara alls med J. Jag anser att våld föder våld o stöttar inte honom i detta. Grrrr. Han har sig själv att skylla.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0