** Ingen falun idag **
2009-06-17 @ 21:45:41
 

Jag behövde inte åka upp till falun...
Om hon fått som ville så skulle hon velat ha upp mig idag men jag tyckte inte jag kunde lämna jobbet bara sådär...även om jag hade velat i mammsens hjärta....Inte på så kort varsel....det var inte jättekris
...
Jag hade vikarie på fm när jag var på fotokurs så jag tyckte det räckte...men jag  erbjöd mig att åka upp efter jag slutat på kvällen men hon sa då att alla träningar var slut och de skulle kolla på film så hon klarade sig till imorrn...
Hennes tränare som hon har här hemma tittade på hennes tå imorse och sa att den var blå och skorna för trånga?????? Hon har haft skorna under våren på både gympa och innerbandyn men inte haft det så mkt som nu..så förmodligen har tån kanske åkt fram, blivit varm, och svällt och så har det gjort ont...

Så idag efter jobbet så var jag ner och skulle köpa nya dojjer...en vild chansing,  på öppet köp naturligtvis....
Innerbandysäsongen var slut och de hade inte en sko framme..Hon fick gå ut på lagret och kolla och hittade ett par....så vi får se om de passar eller inte...färgen är ju viktigt hmmm....Jag har även varit ner och lånat 3 par hos hennes killklasskompis...och ngt par borde väl ändå passa tycker jag...

Så imorrn drar jag iväg vid 7 snåret......och  kommer hem framåt kvällen.....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0