** Sjukling **
2009-03-18 @ 15:28:49
 
Ojojoj...nu har stora tösa ännu mera feber.....Nu visar den på 39.4 och då tog jag bort den innan den pep....
Så nu har jag ringt till sjukan och de har inga läkartider nu på em så jag ska ringa imorgon bitti om det håller i sig..
Jag måste ha ett intyg på att hon är sjuk för att få kunna vaba med henne...och jag vill inte lämna henne själv med så hög feber hela dagen imorgon....
Hon har ont bakom ögonen och de rinner ur de hela tiden...förmodligen för den höga febern skulle jag tro...sedan hosta och ont i halsen......
Sen på fredag kanske H kan vara hemma och jobba hemmifrån...om det går....
Han får ta med sig hela stora jobbardatorn hem eftersom alla program ligger i den....
Går inte det då blir jag hemma då med.....
stackarn...hon är jättesjuk..jätteförkyld......
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0