**små barn små bekymmer.......
2009-03-06 @ 23:57:30
 
...Stora barn stora bekymmer...
Jag tror jag smäller av....
Är det inte mig det handlar om...och inte de mindre barnen så är det det den största av de alla...som man tror ska klara sig själv..nästan....
Grabben mår skitdåligt....och jag vet inte vad vi ska göra..
Jag har ringt och VC och fått vägledning....så nästa vecka så får jag fortsätta ringa....
Tänk så hjälplös man kan kännas sig som förälder ibland.....
Man vill så väl så blir det ändå fel.....
Det ser inte så bra ut...han mår inge bra....han mår skit....
På bara ett halvår har det vänt.....
Från en positiv,glad grabb som såg en gnista li livet och såg framåt...
...tilll en sluten, dyster individ........
som sluter sig om sig själv.....

Gnistan slockna av ngn anldening.......
Han har ingen ork längre....
Det smärtar en förälder (han har pratat med mig)
Byte av linje kommer kanske att bli aktuellt.....
Vi får se........vad det blir av allt.....
Ngn stor förändring blir det .....
Vi gör allt för att grabben ska må bra....
"D" så du vet...om du läser detta (fast du är inte så liten längre)

Vi älskar dig och gör allt för att du ska må bra....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: E M M Y
2009-03-08 @ 13:21:28
 
Tråkigt det där. Men jag tycker inte att han ska byta linje. Han klarar det jättebra när han väl vill och har bättre betyg än de flesta (mig inräknad..).

Förstår om han tycker att det är tungt, det tycker alla. Men troligtvis så kommer det en ljusare period sen. I skolan är han pigg och glad iallafall, har inte märkt något annat.
 
- URL: http://cikorias.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0