**stegräknaren**
2009-03-27 @ 23:01:19
 
Nu sitter jag här och är helt slut...ska snart gå och lägga mig.....
Öppnade imorse på jobbet (6.30) och dagen har sedan gått iett......Vi hade vattenlek med nga styckan på fm så den dagen bara svisha iväg....och tog en massa kort som vanligt.....
Jag skulle nog gå ngn kurs att fota när jag får min "önskekamera" för jag tycker det är så kul...Jag vill så gärna lära mig mera än vad jag kan..och jag kan inte så mkt som jag vill kunna....

Mina steg har jag inte registrerat här på...ja, på hur länge som helst....
Jag har alltid stegräknaren på mig och skriver upp på lappar lite här och där när jag nollställer den  men sedan att fylla i det här..blir som sagt lite si och så med...men idag...så....
Jag vill fylla i här för annars tappar jag bort lapparna och glömmer alltihopa (men det gör jag ju ivarjefall, hmmm)

Steg idag: 9500 bara gåsteg...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0