** Vad står tiindra för **
2009-03-03 @ 14:35:20
 

Nga styckan har undrat varför jag kallar mig tiindra för när jag egentligen inte heter det....
När lilltösa föddes så ville jag att hon skulle heta tiindra men inte H utan hon fick det i andranamn...
När vi sedan försökte med en nr fyra för 3-4 år sedan såvar tanken att om det blev en flicka så skulle hon heta tiindra...
Vid den här tiden så hade H mjuknat och fallit för detta namn......
Jag blev gravid 3 ggr under nov 04- nov 05 men alla slutade i missfall i olika veckor....Kan läsas här..
Under denna tid så började jag använda mig av nicknamnet tiindra på olika saiter här på nätet....
Så när jag sedan började blogga så var det bara naturlgit att det blev det namnet.....
Så jag heter alltså ngt helt annat egentligen...
Har nu börjat fundera på om jag ska byta namn....vi får se...

 
- Vardagsprat - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-03-03 @ 17:02:46
 
Varför vill du byta namn?

Jag tycker det är ett fint namn.

Skiljsmässor och separationer är inte lätta saker. Oundvikligen så känns det som ett misslyckande och det kan vara jobbigt att komma över det.

Har ni pratat med barnen om det? Eller är det inte så långt gånget?

Styrkekram!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2009-03-03 @ 21:48:38
 
Hej! Äntligen kommer det lite inlägg igen på din blogg! Hur mår du? Frisk? Hur ser det ut på torsdag em för dig. Jag jobbar till 17. Tänkte om du ville komma en sväng och fika och babbla plus ta sängen.(inget måste med sängen-känn ingen press) Vore kul o ses!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: svintoflickan
2009-03-03 @ 22:40:31
 
Har läst nu om dina missfall..å jag bara ryser ...älskade vännen..vad du har gått igenom..

jag har gått igenom ett o de räckte..

kära nån..hade ingen aning du varit me om så mkt jobbigt..

stoooor stoooor styrekram...åå lider med dej..

å lider med dej i nuet me me alla tankar o allt..

du vet väl..att du också är värd att kämpa för!!!

kram kära du..å jag är glad att du har uppdaterat bloggen nu..har saknat dej...ler.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2009-03-03 @ 22:41:01
 
ps.

asknäppt eg man inte får ta dagar efter att de är 12...

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2009-03-05 @ 00:14:43
 
Å här sover vi lääänge på mornarna.ler.

kraaaaam till dej:-)
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0