** Vårväder **
2009-03-15 @ 21:26:46
 

Vilket väder det varit idag...helt underbart.....nu längtar man verkligen till våren...
satt ute en liten stund under fm men sedan gjorde vi kalra til lkalas inne istan....och kom inte hem förrens kvällningen...
Min collegas dotter fyllde 8 år och jag blev kvar där längre än kalaset.....
Vi pratar ju på jobbet men ofta går vi om varandra efterso mvi jobbar deltid båda två....så nu blev det lite mera allmänt snack och inte bara jobbsnack...
Kalset var jättelyckad med god highschooltårta och en massa kakor och bullar...Jättelänge sedan jag åt det....så jag åt idag och känns som jag gått upp nga kilon....Hmmmm.....
Men är det kalas så är det.....
Bild kommer imorrn.....orkar inte riktigt nu...ska gå och läggá mig.....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-03-16 @ 00:25:57
 
å vår vår vår vår...jaaaaaaaaaaaaaa.



å du jag hejade exakt på de sångerna du inte gillade..hmm..ler..men du får tycka om mej ändå:-)



kram kram nu vännen !!!!
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0