**Bal fotografering **
2009-05-31 @ 21:57:15
 
Mors dag blev jag uppvaktad med 3 blombuketter av barnen som sambon måste ha varit iväg och köpt innan kl 07 imorse......Han hade inget igåroch på sjön hittade man inget annat än fisk...Han var där igår kväll nämligen...

Idag fick jag äran att ta nga bilder på min collegas grabb och hans flickvän innan de skulle gå till balen inne i stan...Åhh, de var så vackra så.....Om jag får så kommer jag att lägga ut nga bilder på de lite senare.....

Underbart väder så att man inte har velat varit inne......
Grannarna åker till Thailand i 2 v och när det så här fint väder så undrar man varför man åker nu...men det kan man ju inte veta när man beställer...

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-06-01 @ 21:57:56
 
Jag håller med dej, till Thailand åker man under den mörka och kalla årstiden! Annars kan man ju lika gärna vara kvar i Sverige!

Hoppas att du får lägga ut balbilderna,jag är nyfiken!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0