** Ny vecka **
2011-11-28 @ 16:15:31
 

Det allra värsta jag vet är när jag börjar kl 6 på jobbet en måndag morgon, som idag...Man är livrädd att försova sig eftersom jag ska vara först där...Vaknade kl 04 och var tvärpigg och  låg sedan och vände och vred mig fram och tillbaxs för ajg ville ju inte kliva upp då.....tills  man ska gå upp..och var händer..jo, jag slumrar till och vaknar med ett ryck och fick 15 min på mig att fixa i ordning mig...Det var ju inte så bra...men jag hann med 10 min till godo på jobbet....Har ju 1,5 mil att åka och startade lite tidigare pga snön och halkan från i gårkväll.....

Förra veckan jobbade jag in 2 tim då det fattades vikarie som jag tänkte plocka ut idag mellan 8-10 för att vara med lilltösa på syslöjden...
Så jag åker hem igen och till skolan...Men vad händer...jo, läraren är SJUK....så det blev ingen slöjd..så det var bara att åka tilblaxs igen till jobbet...jäkla åkande fram och tillbaxs..Lite snopet blev det!

Eftersom jag inte hann äta ngn frukost på jobbet så åkte jag hem en snabbis innan jag åkte tillbaxs för att slänga i mig nga mackor...då gick solen upp och la sig som ett ljus över äpplena...snabbt ut och fota....

Hade kort dag och slutade kl 12...iväg och handla, tvätta golven som jag har sjkutit upp ett antal ggr...så nu är det matdags...vad jag nu ska hitta å för ngt...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0