Hmm, åter igen eller???
2011-10-15 @ 19:54:41
 

Ja, vi får se...Nu har jag lagt fb åt sidan medans jag pluggar....kankse får jag mer tid åt bloggen här som elgat stilla väldigt länge nu....Vi får väl se....Ivarjefall så ska jag ta lite snabbt vad som hänt udner det sista halvåret....

Grabben har tagit studenten i juni...och jag är så stolt över honom att han lyckades.....och balen ska vi inte prata om...så fina som han och hans tjejkompis var.....
Här är ltie bilder som jag tog innan själva studenten..








 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2011-10-16 @ 19:04:15
 
Fina bilder här oxå, du har verkligen tagit stora kliv i fotograferingens snårstigar!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0