*'Många steg......
2008-04-10 @ 19:13:37
 
Ojoj , vad jag har gått idag....Först har jag jobbat och vi gick till skogen tilsammans med stora barnen.... ....fick ihop ett antal steg bara där....Sedan när jag kom hem så tog jag en långpromenad i 1 timme med stavarna + att jag har gått ner nu till datakursen och ska gå hem.....Så idag får jag ihop mååååånga steg....

Imorrn ska jag ringa läkaren igen om mina utslag i ansiktet...Nu får de skriva en remiss till hud....


415569-198


Jag har fått ihop från morgonen till kl 14.00 9122 steg

Sedan gick jag en vända på 70 min = 20791.....Det blev så ååååå många steg....
Här är jag lite misstänksam och stegen verkligen visat rätt.....Jag  har haft den fast i strumpkanten och det kanske inte är så bra. Det står att man ska ha den i byxlinningen men nga byxor  jag har så funkar inte det eftersom FETTET hänger över och då visar den inget ivarjefall...Det var då min grabb sa att sätt den i strumpan då kan den inte visa fel...Då räknar den stegen ordentligt...men det kanske bev för bra....Jag får testa igen där jag promenerat idag med att ha den i linningen (får ha jeansen) och jämnföra.....Jag får väl ändra i efter hand om det blivit fel....

21 341 steg när jag gick till datorn och 23 794 när jag kom hem.....Där hade jag den i linningen...
Nu tänker jag inte gå ngt mera idag.......
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-11 @ 14:34:57
 
Du kan ju testa var den sitter bäst: sätt den tex på strumpan och så kollar du antal steg den står på(eller nollställ) och så går du och räknar samtidigt stegen. tex 20 steg. läs av igen och kolla så den visar på 20 steg. Gör den inte det så sitter den fel.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-04-12 @ 22:39:07
 
Jodå,,,jag håller på att kolla och jämnför nu...För jag tror att sitter den på strumpan så får man massor av gratis steg..David testade med att bara vifta på foten och då gav den utslag...Då har den säkert givit utslg när jag åkte bil tex ...Det har jag inte testat ännu....
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0