**Oteknisk**
2008-04-18 @ 11:13:31
 

Ja, man blir full i skratt så här efteråt...

Jag skulle ha åkt till min kurator eftersom jag var ledig och hade då bokat tid idag...dock hade jag inte tänkt på att lilla m oxå är  hemma och hon vägrade följa med...och egentligen är det inte så bra att hon gör det heller nu när hon förstår det mesta....Inte kul att sitta och lyssna när mamma pratar med en tant i 1 timme.....Förra fredag glömde jag tiden för då var jag helt inne på att få en läkaretid till mina ekesem...fick då boka om till denna fredag...

Jag försökte med hennes kompis som jag oxå vet är ledig men då skulle mamman bort på skönhestsbehandling och hennes farmor skull komma och vara barnvakt...lilla m fick komma dit men det ville hon då inte....
Jag avbokade min tid för jag kan inte ha en sur tös med mig sedan är det bra om jag  är själv...

Efter en stund ringde mamman och sa att farmorn just ringt och hade feber.....så då erbjöd jag mig så jag fick hem både kompisen och hennes bror....

Så nu jobbar jag på min lediga dag kan man säga :0)....fast med färre barn...

Jag tänkte vara duktig så jag tog fram tvättvindan och höll på säkert en kvart  - tjugo minuter och fick inte upp den...
Jag försökte skruva på rattarna som finns men inget hände...drog i snören hit och dit....

image240





När mamman kom så visade jag henne vad jag höll på med...Hon sa att skruva mera på ratten längst ner och dra upp....och vips så hade allt fällt ut sig...
Snacka om oteknisk.......
 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-18 @ 19:04:57
 
Hej!
Jag hojtar till om jag ska ut. Just nu känns det skoj men imorgon är en annan dag...
Hör du inget så hör av dig ifall jag glömt... Vet ju aldrig med mig...
Vore kul att ses! Kan vi ju sitta här innan i såfall! Suss är ju oxå lite småsugen på utgång!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Annsingen
2008-04-19 @ 14:14:09
 
Ha en underbar kväll!
 
- URL: http://lillanslilla.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0