**Ovisshet...
2008-04-24 @ 18:25:58
 
Mitt i glädjen för novellmiddagen så tänker jag på D:s kompis som nu ligger inne på sjukan.....
Han har haft svåra magsmärtor av och till och inte fått bukt med det...Igår åkte de in akut igen och idag sövde de honom för att göra ngn undersökning...De kom fram till att han hade magsår...hittade nga bakterier - dock har de inte kunnat väckt honom ännu.....så han ligger på intensiven......Ngt hände med lungorna...om det var ngn  slang som släppte och ngt av innehållet kom ner i lungorna....vad visste hon inte.....Hon var chockad så allt var lite osammanhängande.....
Han skulle oxå har varit med ikväll..
Inga på skolan vet ngt  än........De ville inte oroa alla när de skulle iväg och ha kul.........Lilla familj....

Jag var tvungen att berätta för D eftersom han hörde när jag pratade med f E.....Så nu vet han...
Han lovade hålla tyst...hoppas det går för honom...och att han kan ha kul  ändå...

De skulle höra av sig om/när han vaknar.....

KL 20.00
Var tvungen att ringa familjen när jag kom hem från datakursen och fråga om de hört ngt....och han är vaken och klommer att klara sig....men de tala om att det var kritiskt för en stund om han skulle överleva...Det var nga kärl som hade gått sönder...det var ovanligt att detta händer...Det har hänt en  person i usa precis liknande...
Jag var lite orolig när ingen hörde av sig....Har setat på kursen som på nålar...
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-04-24 @ 22:18:34
 
Oj oj oj oj...
Vilken tur att det gick bra till sist. Fy vad otäckt... Stackarn...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Runezara
2009-05-04 @ 08:43:52
 
Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.
 
- URL: http://runezara.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0