**Räknar stegen**
2008-04-12 @ 23:00:50
 




myspace comments


 Vaknade med huvudvärk !!!!...Har ofta huvudvärk när jag vaknar...vad det beror på vet jag inte...Tackar gud där uppe att det finns IMPREN....

Under fm var jag på meandi party för 3:e gången och natuligtvis kunde jag inte låta bli att köpa ngt... Det blev plagg med "bilar" till alla i familjen utom till  H....Han sätter inte på sig ngt av deras kollektion... Så nu måste jag lägga ut lite kläder på tradera själv för att få ihop kosing till det jag handlat.......

När jag kom hem så gick jag en runda på en 1,45 timme........Dock stannade jag efter halva vägen och pratade med min collega...Drack lite vatten och så...När jag sedan bar av hemmåt så hade det börja regna..Men jag fortsatte trampa vidare...När jag skulle vika av åt mitth åll så tänkte jag att jag forsätta gå när jag ändå var ute...så jag gick ännu en runda...för att få ihop steg....
Jag gick ca 12 km sammanlagt....
Nu har jag 16771 + lite bonus för att jag går med stavar...ca 1500steg = 18271

image221
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Melvinana
2008-11-06 @ 14:44:51
 
What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.
 
- URL: http://melvinana.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0