**Vilken j..kla dag**
2008-04-16 @ 20:32:19
 
Ja, det måste ajg säga..
Vaknade av att jag nästan försov mig......men jag kom lite försentm en det gjorde inget för vi hade inga barn som kommit...
Sedan fick jag baka ngt med två barn under fm till vårat drop-in som vi skulle ha...
Jag gjorde det förra månaden oxå så det var väl inte så kul att få göra det igen.....men men...det till hör jobbet...
Så vi gjorde chokladbollar "negerbollar" som man sa när jag var liten...




När vi försökte rulla bollarna så var det inte så lätt för de små så nga blev lite i olika format...Då säger  en snart 3-åringen..."det ser ut som en bajskorv" så när ngn frågade vad hon hade bakat så sa hon bajskorv.bollar..Hon är för härlig alltså.!!!!...Hon gjorde avlånga och platta :0)....och åt de när vi hade fika...

Vi hade 10 barn till mellis och nästan alla bajsa 2 ggr under loppet av 2 timmar..+ att vi skulle vara trevliga med föräldrar + att vi skulle ha mellis...
När vi satt där med de första föräldrarna så var det ett barn som skrek och skrek...till slut så kräktes hon...mkt..Så då fick jag torka spya oxå......
När kl var 16 så slutade jag men det fanns ingen chans att gå och lämna H med 7 st små + att det var drop in...
Jag fick vara kvar en halvtimme för tills det hade minskat med barn...


Den andra småbarns hade varit ute och ätit mellis i det fina vädret men var på väg in till H för att hjälpa henne....Vi slår ihop oss efter kl 16 då det är bara en personal kvar från varje avd...men som sagt idag fick jag stanna tills hon kom in..
.

Mina steg idag blev 17702...

image229


 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Ewie
2008-04-16 @ 20:44:54
 
gott med chokladbollarna :) det var jättelängesen jag åt.
 
- URL: http://ewiiie.blogg.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0