**Back again**
2008-08-10 @ 16:40:30
 
Nu är jag tillbaxs i bloggvärlden igen och nu ska jag inte åka någonstans på nga veckor.....pust och stön...
Hur det än är så är det kul att åka bort men ännu skönare att komma hem...Konstigt det där....
Jag har inte längtat hem ett dugg men väl hemma så är det så skönt....Njuter av rinnande vatten och en riktigt toa med spolarknapp......Dock kan jag sakna tysnaden....Det är ett sånt lugn där uppe ...knappt ettl jud hörs när man ska sova...och man är nästan helt ovetande om vad det är för veckodag....och vipps så har dagarna gått av bara farten...

Vi har varit ute i lapp-skogen där det endast finns nga stugor runt om kring. H har jobbat med att dra el och spikat lite och jag har hjälp till att måla lite och laga mat....Man får värma vatten på spisen när man ska tex diska så det tar lite tid med allt....

Jag har fotat lite men innan jag lägger ut de så kommer nga bilder från bröllopet.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0