**rullebulle**
2008-08-13 @ 22:55:48
 
Imorse bad jag sambon ringa och väcka mig vid 8 för att jag skulle ut och gå...Nu måste jag börja röra på mig igen..pust och stånk....
Jag låg och drog mig en stund men sedan gick jag ut med mina "långbenta handpartner" och gick en vända på 45 min..
Riktigt skönt tycker jag.....Sedan havregrynsgröt medl ite sylt till lfrukost...Det var väl en bra start på dagen....

Däremot blev det ingen luch för mig för jag var inge hungrig innan vi åkte till stan utan det blev fika, nybakta bullar som man inte kan mostå hur mkt man än vill, hos barnens gudmor "LOWA" . Jag åkte dit medans jag väntade på att grabben skulle bli klar hos frissan...Han har fått för sig att han skulle bleka ute i topparna och ha lite mörkare färg så det tog lite tid......Så det var ju bra tillfälle att däjta...........Vi som har tänkt i början av sommaren att vi måste ses under ledigeheten och så blir det på hennes sista dag...Det blev ju av ivarjefall :0).... Man undrar vart tiden har tagit vägen...
1000 riksdaler gick kalaset på hos frissan.....host, host....De kan minsann ta betalt...

Bullarna var lite fettsnålare än vanligt...men goa...
Hon hade halverat med fyllningen...snål???? nej då, lär tänka på formen :0)...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Annis
2008-08-15 @ 18:00:04
 
Du är duktig du som går och går....Själv har jag gått in i en återvändsgränd. Jag som älskat att träna och verkligen har varit tränad har tappat stinget helt nu. Bullar och god mat har varit min melodi alldeles för länge nu....
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0