**Första arbetsdagen avklarad...
2008-08-25 @ 22:17:55
 
Nu är första arbetsdagen avklarad.....pust och stön....
Eftersom jag tog en vecka längre semester så fick jag en annan inkolning och det var idag....som jag glömt bort....så jag var inte förberedd alls......men det gick bra...Lätta föräldrar samt barnet...Härligt!!!
Jobbigt om det är tysta föräldrar eller barn som håller föräldrarna i kjolen hela tiden....
Jobbade inte en hel dag eftersom jag skulle till kuratorn,..Lite lyxdag!
Jag måste hitta på ngt annat att jobba med men vad.?????..Det här ger mig inte ngt längre....Vill inte tillbaka...Vill vara hemma och få betalt....Kankse om jag blev uppsagd och stämpla då kan jag göra vad jag vill...prova ngt nytt....men nu har reglerna skärpts så det är inte heller ngt alternativ.....
Jag får gå här och torka snoriga, bajsiga, kladdiga ungar......
Kanske är det 40 -års kris, eller??????

Tog en promenad med mina stavar och hittade en massa kantareller....Vad gör man..man får nästan panik när man hittar mer än det ryms i en  näve och inte får med sig......Det är som när man hittar guld skulle jag tro...man blir som guldgalen f ast svampgalen....vill inte gå hem för man kan hitta mera...Fick ringa efter tösa så hon fick cykla dit med en påse att stoppa i......det blev en hel skål.....

Imorrn så ska jag till habliteringen med lilltösa så då är jag ledig.......

På onsdag skulle jag ha jobbat till 19.00 men har tagit ledigt halva dagen idag. Vi ska fira lilltösas 7 - årsdag eftersom vi åker bort på lördag då hon fyller år.....Inte gör det mig ngt att sluta tidigare en stängning.....

På torsdag har jag p-möte och gymnasie föräldrar träff för grabben.....så det blev bara onsdag kvar till firandet...

Inte en riktigt 40 timmars vecka denna vecka.......

 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-08-25 @ 22:29:42
 
känner precis som du ang jobb o hemmaliv m.m så nån 40 års kris är de nog inte..ler...

skönt läsa om fler som tänker som mej.



jo storkillen har en speciell skelning..de ena ögat är mkt sämre än de andra...

vi har kämpat me olika lappar från o till sen han var 4 år..



nu är jag tröttis...

kram o natti natti o du...vad fin bloggen är..jättefint me foton på barnen..:-)
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2008-08-26 @ 08:52:47
 
Då ses vi på KSK. Jag ska oxå dit.

Låter som en klockren 40-kris du har! =)

Men å andra sidan är det nog bra att ha såna för det är då man kanske får kraft till förändring!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0