*'Lilla snigel....
2008-08-21 @ 22:15:05
 
Åh, vad jag vill ha en systemkamera...jag blir tokig på alla räkningar snart asså........
Att man inte ska få nga pengar över alls till ngt som man verkligen vill ha....

Hur som helst så lånade jag grabbbens digitalkamera och fångade upp denna  lilla snigel ......eller ska jag säga snäcka kanske.....men det låter ju inte klokt och sjunga det ...lilla snäcka akta dig.....
För det är en snäcka och inte en snigel....men för mig så är det en snigel med hus och kommer alltid att vara det.....
Den tog sig över från ställningen till bladet...fachinerat att titta på......
Stora tösa trodde den skulle ramla ,men vänta och se sa jag och log....(visste att den skulle klara det)

Hur är det för dig...vad kallar du  denna  lilla varelse?

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0