*'Nattliga bilder**
2008-08-16 @ 14:45:05
 
På?????....jamen visst...på blommor så klart....Tänk att det är så kul att knäppa på blommor....De  ögr en glad på ngt vis.....säkert tråkigt för dig som tittar...men det gör inget....för jag tycker det är kul !!!!!!

Igår när jag var ut och skulle ropa in katten så lyste dessa så fint vid väggen på kvällsnatta...(ja, en lutelampa till hjälp )
Så jag var bara tvungen att prova en inställning som jag icke har användt förut på kameran.......

Jag tyckte den blev häftig....amartör häftig........

 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Annis
2008-08-16 @ 19:13:35
 
Halloj blomälskaren =).



Om du har lust så kan du kolla in min länk till Malin-sofie så har hon ett helt bildspel på vackra blommor just nu.



 
- - -

Från: svintoflickan
2008-08-17 @ 22:52:57
 
underbara rosor.här me regn o regn.

trött ikväll.

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0