**Skolstart...........
2008-08-21 @ 21:17:24
 
Jaha, idag har skolan börjat och det var inga problem att få upp tjejerna....Vi tom blev klara 30 min innan vi skulle åka...Spännande!!!
Inatt/morse så kom 11 åringen upp till oss och kunde inte sova.....Hon fick lägga sig mellan oss så det belv lite trångt....Varför hon inte la sig på madrassen nedanför vet jag inte..kanske ngn katt låg där...
Hon sa att hon drömde ngt men jag vet inte..kanske var det nerverna....
Lilltösa hon sov hon så henne fick jag väcka....
Jag var med under skoltiden , 3 tim och jag tycker det verkar bra..Dock så kommer hon inte få ha sin pedagog så mkt i början av skolan som sas innan sommarlovet på sista elevkonferansen, tyvärr.....så en liten  oror finns hos mig hur hon ska klara av det.....men vi får ta en dag i taget....

En liten tupplur hann jag med efter vi ätit  .........Jag var så trött efter att ha klivit upp tidigt imorse som vi inte gjort på flera veckor....så jag slumra till i soffan medans tösa titta på tv....Vaknade av en smäll och det blixrar och dundrar ...Lät som det var ett träd som föll utanför....Från lunch och efter så har det tokregnat här och åskat som bara den...
Ska det aldrig ta slut detta regn.....Gräsmattan har inte varit så här grön och fin på hela sommaren när man har velat haft lite mjukt under fötterna istället för taggigt torkat gult gräs..........

Vad har ni haft för väder???
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0