** Bara 2 dagar kvar **
2008-12-17 @ 15:21:05
 
Nu är det bara 2 dagar kvar innan jag går av på julledighet.. det ska bli så skööönt att få vara hemma med barnen och bara vara...även om relationen inte är den bästa mellan oss vuxna parter här hemma.....
Jag har tittar runt lite på lägenheter men det enda som finns är ettor och tvåor runt om byn och det vill jag direkt inte ha...För det första så måste jag ha minst en  trea och  här där vi bor så barnen har närma till pappsingen....Ni som känner mig vet vart jag vill flytta om det gick :0)...
Nu är det inte helt fastställt än men det lutar väl åt det hållet just i nuläge...men vem vet...Kanske kommer det ngn feé i jul och fixar så allt blir bra....(önsketänkande kanske )
Vi ska iväg till pratgubben ikväll och jag tycker väl inte indirekt att det har hjälp direkt ngt...men ändå bra att ha ngn att prat med...

steg idag : endast 5300....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-12-17 @ 21:45:46
 
Oj vad jobbigt med att gå i brytningstankar...

Fast det är bättre att gå isär än att inte må bra ihop.

Systemkameran är så underbar att ha! Jag hade en analog systemkamera förr, men när dottern körde travlopp en ösregnskväll, så förstörde jag den. Det går inte att använda den mer efter den kvällen... Som jag grät, för jag kom aldrig riktigt överrens med den förra kameran vi hade (den vi köpte istället för den trasiga)...
 
- - -

Från: mammakero
2008-12-17 @ 21:48:05
 
Det var jag som skrev om kameror i förra inlägget, men den här j...la laptopen gör mej galen! Markören hoppar utan att jag gör något, ibland raderar den när jag trycker in shiftknappen... blä!!
 
- URL: http://mammakero - -

Från: mammakero
2008-12-17 @ 21:48:59
 
Oj vad jobbigt med att gå i brytningstankar...

Fast det är bättre att gå isär än att inte må bra ihop.

Systemkameran är så underbar att ha! Jag hade en analog systemkamera förr, men när dottern körde travlopp en ösregnskväll, så förstörde jag den. Det går inte att använda den mer efter den kvällen... Som jag grät, för jag kom aldrig riktigt överrens med den förra kameran vi hade (den vi köpte istället för den trasiga)...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0