** JULDAGEN **
2008-12-25 @ 23:32:57
 
Vi hade faktiskt en vit jul här...inte mktm en det kom fjun under fm och låg vitt på backen...ja, lite grönt lyste igenom men man fick ivarjefall lite julkänsla.....J
Julafton är för bi och nu är det 1 år till nästat jäktiga jul...Jag ska försöka planera  så man slipper denna stress...(få se hurdet blir med det )
Nog sjutton var det nga paket som jag inte hade slagit in igår som jag kom på och gjorde i sista stund....och i i morse på fm så slog jag in farsans paket som vi skulle ha med oss idag när vi åkte till honom och hans fru...Varför gjorde jag inte det igår eller ännu tidigare...det är precis som om det ska vara så här....eftersom det blir likadant för varje år...Att man aldrig lär sig...

Vi tog ingen brådska utan åkte när vi blev klara...grabben övningskörde så det tog lite längre tid än vanligt..
Vi kom hem under  vällen och imorrn så ska vi inte göra ngt...utan bara vara...
Ja, jag ska in och byta julklappar som barnen fick...Antingen var det för smått eller för stort i klädesväg, Väckarklockan som grabben fick hade amerikanskt eluttag...Va,,, som sälj i sverige och inget som meddelar att det är det..:Så det belv jäkligt snopet...så då ska jag in och bråka imorrn..Förmodligen måste sändingen har blivit fel...
Så jag har ngt att göra ...men efter det så ska jag bara ligga och softa i soffan.....Inte göra ngt....bara jäsa...

Grabben fick pengar + handskar, stora tösa fick jättefina smycken (ngn som gör de själva i staden) och lilltösa fick en stor bratz rock buss......inte dåligt!!! Alla blev glada.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0