** lucia **
2008-12-14 @ 00:36:21
 
Tyvärr , fick jag inte vakna till lussefirande som vickie gjorde imorse...men, men...jag såg på lucia igår  och ikväll blev det oxå i kyrkan...

Har varit hemma hela dagen och smådonat med allt...plockat fram tomtar och så...
lilltösa hade en kompis här och de lekts åbra..Ibland fick jag rycka in......

På kvällen skulle barnen gå på lucia i kyrkan med farmor.....När farmor skulle hämta stora tösa så skulle inte lilltösa med...det hade hon bestämt imorse...
...men när stora börja bli klar så börja hon tveka.....och följde med...
Sedan skulle grabben med oxå och då halkade jag oxp med som ett banaskal...(jag som inte skulle iväg) ¨...så han fick köra  lite...
Min colelgas barn sgår ut nian nu och  hon  skulle sjunga solo...och vem vill egentligen missa det...Hon sjunger så bra....
Jag spelade in det ...bilden inte så bra men man hör hur vackert hon sjunger...
det är kören för 7 - 9 :an som sjnger....så vackert...
Men måste säga att det var bättre igår...(kan de vara för att de är mindre??) flera av låtarna var samma....som de sjöng idag...
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0