** Mina limburkar **
2008-12-29 @ 22:33:02
 
Inna jul så handlade vi tapeter till grabbens rum + limburkar.....men när vi kom så ahde vi bara tapeterna emd oss...Limburkarna var puts väck.....

Mina limbukar stod så vackert och vänta på mig i affären....där var de....
Jag hade alltså inte fått med mig de förra gången, innan jul...och ändå så hade hon speciellt sagt åt mig att inte glömma dem (de stod tydligen på golvet) och jag svara nej då...men travar ut utan dem...
Tänk vad jag har spekulerat om vad som kan hänt dem....för jag hade ju inget minne av att jag tog ut de därifrån.....

Om jag :
- ställde de utanför bilen och hoppa in coh  åkte iväg (hade dock svårt att tro det eftersom man brukar slänga in det man har i händerna först innan man sätter sig ibilen) men vid stress kan vad som helst hända...

- att jag lagt in de bilen och stuvat om de i storstan och de blev kvarlglömda där på marken....(oxå konstigf om det vore det eftersom vi har kombi så plats hade vi)

-
Sista att expiditen sa att det var slut  och jag  fick komma tillbaxs efter jul...hon frågade mig om skulle betala allt och det var ok....( den varianten lät faktiskt trovärdig i mina öron....)

Så ni må tro att det var pinsamt när jag gick in i affären för jag  visste inte direkt vad jag skulle säga...."att jag har tappat bort två stora hinkar klister lät ju urfånigt"...men jag sa ngt i stil med att jag inte fick med mig de hem...och då fyllde hon i med att "du glömde det"...Suck, vilken lättnad ska ni veta!!!!!

så nu är det bara att börja....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0