** Soluppgång **
2008-12-22 @ 22:24:50
 
Imorse väckte trizze mig som vanligt med att stå och vässa klorna på elementet...Javiss, ni hörde rätt...elementet...Inte går det och ni kan ju tänka er hur det låter....Han gör sina försök men jag tror inte det gör sitt dvs......och så här gör han varje morgon när han tycker att det är dags att gå upp...mellan 03.30 - 6.00 ...Imorse var kl 6...Han vill inte ha sovmorgon han inte...Om man tittar upp och vänder sigo m då kan han komma upp i sängen och jama i örat på en (hände en morgon här) ...så det är bara att masa sig upp....
Efter jag alla tre kattern mat och släppt ut de så satt jag mig vid datorn och efter ett par timmar så gick jag upp för att se om de andra var vakna...och möttes i hallfönstret av ett sagolikt sken ute....På en halvtimme så gick solen upp och himmlen var mörk på en halva och ljusblå på andra halvan...och mittemellan kom solen...titta själv....
sagolikt sken, eller ????

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0