Hipp hipp hurra!!!
2008-02-05 @ 21:26:33
 
....för våran 11 åring idag!!!
Vi grattade henne på morgonen med nga paket och fikabricka innan jag åkte iväg till jobbet...sambon hade redan åkt......

På em åkte jag iväg till logopeden med m och det blev bra stressigt dit....Igår så hade jag beställt tårta och skulel hämta den efter kl 16 men jag kom på att jag ska vara i storstan kl 14, logopeden och skulle inte hinna tillbaxs till kl 16...en omväg bla oxå för mig att åka tillbaxs till lillstan...Jag gjorde en chansning och åkte vid 12.30 och den var färdig..jättefin...
Däremot så fick jag stressa in till habliteringen och det var inte så bra....

Sedan hem igen och inte för att laga mat för vi skulle beställa kebabtallrik eftersom de få släktingar vi har skulle komma 18.00......

När kl var 20 var jag helt slut! Tog en liten öl faktiskt och så spelade jag buzz ett par ggr. Tösa fick det i paket och hon blev lite ledsen när vi först sa att vi inte had ork till att spela....Så jag körde 2 ggr och H en..Så då blev hon nöjd!!!
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Samfiona
2008-10-22 @ 08:52:29
 
really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.
 
- URL: http://samfiona.20six.fr - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0