**Imse vimse spindel**.....
2008-02-21 @ 11:08:18
 
Idag när jag letade efter ett hårband så hängde  mitt hår fram i ansiktet och kliandeså  jag putta bort det..och det åkte fram igen...j..vla hår tänkte jag som inte stannar kvar där föstt bort det ....plötsligt så märker jag att när jag ytterligare en gång chasar iväg håret så är det är ngt som ramlar ner...
Jag tittat ner på golvet och där...springer en spindel liten tjock en..."wow" skrek jag....
Barnen tittat på mig och när jag pekade  på det lilal kryp på golvet så sa minsta "gud vad läskigt"...so i kill it!!!!!
Nu blir det regn imorrn!!! ......jag som tror på skrock.....

image86
 
- Grafikbilder - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Aretindra
2010-12-06 @ 11:15:02
 
Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!
 
- URL: http://aretindra.blog16.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0