***Öm i hela kroppen***
2008-02-25 @ 21:25:12
 
Gud vilken dag alltså.....Ju längre dagen har gått desto mera träningsvärk har  jag kännt från igår......
Magen och överarmarna är värst.......Så det blir till att träna magen mera märker jag...
Träningsvärk är ju bra på sitt sätt för då vet man att man jobbat rätt men det är inge kul att  inse att man är så förbannat otränad......
Jobbade sent  och är helt slut så nu ska jag gå och natta mig!!! Tidig kväll i kväll!!!!


image106
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Saidlinn
2009-05-18 @ 14:56:56
 
This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.
 
- URL: http://saidlinn.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0