Tulpaner..
2008-02-16 @ 01:37:51
 

I morse när jag kom ner efter jag givit barnen frukost så såg jag tulpaner i en vas...(som jag inte såg igår)....Tänk vad han måtte ha gömt de väl tänkte jag.........
Jag började ju fantisera en massa...Hihihi
Var tvungen att ringa och fråga.....men jag skulle ha nog ha hållt mig till mina tankar....

Hans morsa hade lämnat de igår ....som jag måtte ha missat, var ju på datakurs????
"Du hade väl kunnat hållt masken" sa jag.....och låtit mig tro att de var från dig....
Så var det med det...

 
- Musik - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Kotten
2008-02-16 @ 09:20:45
 
Vad snyggt du fixat länken!!
Jag har inte ens lyckats göra en länklista... Står bara en massa om html och liknande. Fattar inget...
Klart du får länka! Haha det med tulpanerna var kul ju!
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0