**Vad har jag gett mig in på..........
2008-02-24 @ 16:27:23
 

Om en timme ska jag iväg för första gången på kickboxning....
Man håller på 1½ timme och min fråga är ju hur jag ska orka...Hoppar jag hopprep 5 min så är jag helt slut sedan...Ingen kondis alls......
Är det ngn som har provat det? Hur tyckte ni det var?.....

Min vecka har sett ut så hör med träning:

V:8

  • Mån:-------
  • Tis:-----
  • Ons: Stavgång 50 min
  • Tors: stavgång 50 min
  • Fred:------
  • Lördag :Stavgång 50 min
  • Sönd: kickboxning 90 min



 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-02-24 @ 21:48:44
 
Nä jag har inte provat. Är rädd att skada nån om jag ska hålla på och veva m armar och ben mot nån. Men det ska visst vara väldigt kul och jobbigt. Jag var på styrka idag. Det är kul. I övrigt är det dåligt med motion för min del. Du är ju hurtig du.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Tobiasselina
2008-12-15 @ 19:38:54
 
Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site
 
- URL: http://tobiasselina.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0