Avd möte....
2008-01-23 @ 22:35:16
 

Nu börjar jag känna ngt i näsan....Börjar bli förkyld....Jag som aldrig är det...Nu har jag legat på madrass i lilla M :s rum och jag har vaknat av på natten av att jag fryser....Det drar från golvet på ngt vis....
Vi har även MYCKET hosta och förkylningar på jobbet och nu är flera personal sjuka så det är väl inte konstigt om jag nu oxå blir dålig......Känner inget i kroppen ännu utan mera snoken som kliar och snurvlar...

Hem och sedan iväg igen på avdmöte....Hann grädda pannkakor innan så det skulle vara klart....
Vi har gjort matlista för en veckai taget så att barnen får vara med och välja samt laga....Så lilla M kan ju inte göra pannkakor själv så då måste vi ju rycka in och hjälpa...

Var på jobbet 1½ timme sedan fick jag åka för att hämta M på innerbandy.....Vi har bara en bil just för tillfälle så det blir lite problimatiskt ibland när bara en bil kan gå.....

 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Arelinea
2009-10-12 @ 10:11:30
 
Merci for all the wonderful writings
 
- URL: http://arelinea.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0