Försov mig....
2008-01-28 @ 20:45:44
 

Vaknade med ett ryck och tittar på klockan.....inser att jag har fösovit mig och skuttar upp ur sängen...Ner och väcker m och hon vill egentligen inte kliva upp.....Vi får snabba oss men när kl är 07.10 så inser jag att hon får vara hemma och äta frukost med stora syskonen.....Farmor kommer och skjutsar de till skolan.....
Trodde att de stängde frukosten kl 07.15 på fritids så vi skulle inte hinna dit trodde jag...
Kom endast 5 min för sent...pust ch stön....
Jobbade 4 timmar och åkte hem efter lunch....Inte helt fel...
Det var en glad tjej när jag kom och hämta henne vid 13 efter skolan.

På kvällen så fick jag dra bort hennes 8:e lösa tand ....Vår collegas jänta som är ½ år äldre har endast tappat 2 tänder....Så det är många m har  tappat under ett ½ år...Ett tag så var det bara en stor glugg i munnen .....

Få se om tandfen kommer i natt :0)

image19

 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Caroline
2008-01-29 @ 14:22:00
 
oooo....så tandfen brukar komma hem till er ;-)
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0