Innerbandynmatch
2008-01-28 @ 13:22:36
 
Upp i ottan och iväg på iinerbandymatch....Det var ganska skönt att komma iväg så slapp jag vara hemma med denna tryckta stämning......Kom hem kl 14 ochsedan somnade jag faktisk i soffan...Jag som aldrig somnar där..kan inte....
Sedan när jag vaknade så var det bara en timme kvar innan jag skulle åka och spela curling med innerbandyföräldrarna.....
Vi hade möte först och åt sedan kebabrulle som jag hade med mig....
Sedan blev det curling....svårt som sjutton!

Visst kan jag förstå att H är arg men jag får ju oxå lön.....ska jag inte få handla ngt av min egen lön.....Visst , det jag handlade var onödigt...och blev alldes för stor summa...men ska jag alltid fråga om lov innan jag handlar om jag hittar ngt...
Jag vet inte om det funkar heller.....Det är ju inte bara hans lön som det handlar om...men det är alltid den som det pratas om..
H Hade som förslag att vi delade på allt och sedan har vi det som vi har kvar på lönerna som våra egna....Det är bara det att han tjänar med än mig så jag kommer inte att kunna bo kvar då...Så jag vet inte hur vi ska lösa det...
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0