Kurator
2008-01-23 @ 22:27:37
 

Kuratorträff idag med mig själv...Den tiden har skjutit upp nu 2 ggr så nu var det dags igen..Åh, hjälp vad vi hade att prata om...

Gick på kvällen med H och månen lyste upp för oss på vägen....När jag sa det så måste ju H kommentera att det solen som lyser på månen..därför blir det ljust...Ja, det vet jag väl men så säger man ju inte...man säger ju att månen som lyser på kvällen om den lyser upp, eller?
Riktigt skönt och gå.....vi gick fort...H ville få upp puslen och ajg fick halvspringa på vissa ställen....Nu gick han inte så fort jämnt men emellan åt...

Hittade en hel del på reans halvapris....vilka kap jag gjorde bla till D och H....

 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Arntanna
2010-04-22 @ 09:11:01
 
I see first time your site guys. I like you :)
 
- URL: http://arntanna.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0