Måndag-torsdag
2008-01-17 @ 18:29:21
 
Inte kul att jobba när man är osams....tankarna börja virvla på hur och vad man ska göra....
Hur blir det med huset om vi går skilda vägar, med barnen, allt man gått igenom och varit med om,
osv...så många tankar....Fan, det är jobbigt...
Ju flera dagar som går dessto tommare känner man sig....Vilken ände ska man börja i att nysta....D går sista sista terminen i 9:an...En  i 4:an och sista i förskoleklass......

Varje dag så har nya tankar dykt upp...Jag har försökt undvikit att vi ska vara i samma rum för det är bara jobbigt.....
Så här har vi haft en vända för ett halvår sedan...Vi älskar varandra men det som knäcker oss är pengar...gnäll om dessa pengar hela tiden....ekonomi...Det var väl det som utlöste detta med utbildning och allt....För i själva verket är det ju inte hans utbildning som är boven till att det blev som det blev....

Ska egentligen på fest (stor tjejfest) på lördag...(alla tjejklubbar" i stan är inbjudna....ca 85 personer..Har inte alls varit peppad för det....Har ju inget att ha på mig heller för den delen...Har inte betalat in men nu börjar jag ångra mig lite smått ivarjefall.....Ja, vi får se...Jag kan inte gå på denna tjejfest men vet en annan fest som är samtidigt hos en bekant....så här var det förra året oxå..två fester samma helg och då valde  jag den privata...

Jobbade sent idag och snabbade mig till datakursen då jag upptäcker att det är mörkt i datasalen när jag tittar utt i fönstrena  och kommer på att den börjar inte förrens nästa vecka....Där fick jag ...och cykla fick jag göra...

Måndag: Gick på jobbet på lunchen
Tisdag : Gick på jobbet och hemma
Onsdag: Ingen motion då det regna.....
Torsdag  Gick idag på jobbet på lunchen...

       

 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: sommartjejen
2008-01-23 @ 19:30:12
 
Vad jobbigt att ni blivit osams, hoppas det löser sig snart utan att det behöver gå för långt!
Kramar om!
 
- URL: http://www.sommartjejen.blogg.se - -

Från: Caspersina
2009-03-05 @ 10:33:49
 
i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good
 
- URL: http://caspersina.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0