Tjejfest.....
2008-01-21 @ 22:07:23
 

Ojojoj...så seg jag är idag......Det får bli en latdag må jag säga....Vilken kväll det var igår....så himla kul.....

Först så hade jag inte tänkt som ni vet eftersom det är inte kul att gå ut och roa sig när det inte är bra hemma....Fast man kan ju tycka att man inte skulle tänka på det...ut och roa sig istälelt för att gräma.men så inte jag...
I fredags så skickade jag ett sms till sambon och det blev besvarat....och när jag kom hem så pussades vi...
Sedan under kvällen så pratade vi igenom vad som hände i söndags ,men tänk att det gått 5 dagar innan vi gjorde det...När vi blir arga på varandra så skriker vi och på ngt sätt så har vi så lätt att missförstå varandra jut då och ingen lyssnarpå varandra...Vi har haft så här tidigare oxå och man blir så trött när det händer...då funderar man om man verkligen ska fösöka igen...Hur länge ska man orka hålla på? Hur många gånger gå och må dåligt i flera dagar..
Som det ser ut nu så är det nya tag igen som gäller...till nästa gång ..

Hur som, så betalade jag in till tjejfesten...Nu går jag på den...Det var ok att betala in så sent ...Min collega är sjuk så i värsta fall får jag ta henens plats om det blir problem...Vi heter ju nästan likadant oxå :0)...
Tog ng öl när jag gjorde i ordning mig...det lär man ha :0)...

Först så skulle vi träffas hos en i "klubben" kl 16.30...Jag kom dit en timme efter för jag tyckte det var lite för tidigt...Det var bara det att kl 18 hade de fixat skjuts ner till stan för kl 18.30 skulle vi vara på själva festen med alla andra "tjejklubbar" , ca 85 tjejer....Så det blev en kortis med bara vårat gäng....
Sedan kom vi fram...fick anmäla oss och så fixk vi välkomstbål med bär i.....+ en liten biljett där man fick drink/vin/öl till maten....De hade dukat  flera långbord i en skolaula och hade gjort jättemysigt......
En gång i tiden så hade jag musik på denna skola på högstadiet så det var lite känsla när man var  här igen nu...

Under kvällens lopp så bjöd det på thailändsk mat, underhållning med vitsar och sånger....Så himla lyckat...
Nya männsikor, gamla bekanta från skolan....+ 80 tals musik...Va, kan inte bli bättre...
Meningen var att alla skulle gå ut på 30+ på hotellet efter förfesten....

När kl började närma sig 22.30 så var det hotellet nästa....
Där träffade jag en förälder i garderoben som jag höll i hop med underk vällen + många många andra...Så himla bra kväll.....Träffade en tjej som jag inte känner som var från Ammm och hade dejtat en kille på nätet och skulle  träffa honom här....Hon bor alltså 5 mil härifrån och åkt själv hit, fixat skjuts, aldrig träffat denna kille.....Det var modigt tycker jag....Jag skulle gärna ha tagit med mig en kompis om det vore jag...Sedan under kvällen så sms:ade de  och letade för att hitta varandra men inte så att de tala om att "jag står här nu, träffas vid baren"...Nej, det var  mera som en lek...vilken färg på tröjan osv...
Ja, det var då inte min stil till att ragga men kul hade jag med henne i varje fall...Vi höll ihop bra länge under kvällens timme...Flera utav mina bekanta som skulle vara där träffade jag aldrig pga så mkt folk.....Man fick trängas här och där så vi hade säkert gått om varandra...
En lyckad kväll med andra ord :0)...Det här vill jag göra om....
Kl 01.00 gick min skjuts hem sådet är lite tråkigt attm an inte är kvar till slut...Träffade en bekant som jag ksulle kunna få sova hos om jag ville men eftersom jag hade skjuts så ville jag inte hålla på att krångla..

Väl hemma så satt jag på tv och midsommer...Även här blev en tid vid 03.00 innan jag somna......

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Kotten
2008-01-24 @ 15:38:07
 
Och jag kollade fearfactor m ko-tarmar och drällde kebabsås i halva soffan... Och blev naturligtvis riktigt bakis oxå.
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0