Tjugonde knut...
2008-01-17 @ 18:14:23
 
Idag är det riktiga tjugonde knut...men vi var aldrig iväg på ngn riktigt fest som annordnas av kommunen....Nää.jag har gått på dessa i nästan alla år och mina barn vill inte dansa så varför ska jag gå.....Jag frågade lilltösa men hon ville inte......Vi hade ju dansa hemma...De får en godis påse och de som brukar spela är gamla gubbar som är jättetråkiga...Hade det varit min gamla rektor och hans band..då hade jag nog kunnat övertalas men inte när allt låter lika....
Var hemma och gjorde inte så mkt....
H och jag blev osams....om H utbildning....Vi har olika åsikter om vad som ska prioriteras när han söker och vad han ska jobba med....fast vi vet att det är han som ska välja...
Så det sluta med att jag sov ner och han uppe....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Kjetillive
2008-08-25 @ 13:54:06
 
Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.
 
- URL: http://kjetillive.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0