**Molnfigur...
2008-07-01 @ 22:30:24
 

När jag kom hem så var jag ute och gick en promenad...med kameran....
Tänkte att jag kanske hitta ngt kul att fota på.....
Det är absolut ingen värstingkamera utan en vanlig digital kamera men ändå bra tycker jag.....
Jag har lånat grabbens olympus.......
Jag tycker att molnen är så faschinerade  att titta på...Det är ljusblått, vittt och mkt mörka moln på samma gång..........kanske får man för sig att de liknar ngt...

Vad  tycker du  detta moln föreställer?



Mina steg idag: 17 736

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sondrelejla
2008-12-18 @ 17:29:11
 
I see first time your site guys. I like you :)
 
- URL: http://sondrelejla.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0