**Borta bra men hemma bäst**
2008-07-11 @ 18:35:36
 
Visst stämmer det ordspråket.....Det är skönt att komma bort men ännu skönare att komma hem...Så nu är jag hemma igen för ngn dag..innan det bär iväg igen....Pust och stön....

Nu hade vi oturen att lilltösa låg sjuk de 3 första dagarna med 40 grader i temp...
Under de  tre dagar fick jag stoppa i henne impren innan vi skulle iväg på match och sedan hem direkt....Hon sov i stort sett  hela tiden....

Lilltösa hade sett fram emot detta med stugan, granntjejen som  och hon skulle leka. med...och så blir det inte alls som hon tänkt...
Innan vi åkte hem  idag så fick hon faktiskt gå ner och bada i dalälven men jag tror aldrig hon doppade sig för det var för kallt....
Bara fötterna och möjligtvis tårna...

Idag var det slutmatch om vi skulle gå vidare eller inte och tyvärr,,,,så gjorde vi inte det...så vi fick åka hem.....
De har spelat kanonbra hela veckan men idag var det kastrofalt dåligt.....Det måtte ha med H:S otur att han kom upp att göra.....Meningen var att jag trodde de skulle gå vidare och jag kände att jag ville ha lite assistans sista dagen...ev skulle vi byta av så jag kunde åka hem.....men så blev det inte....Vi fick åka hem båda två...

När han är med så vinner aldrig de så han bringar otur har vi kommit fram till..Så han kanske skulle ha hållt sig hemma....

Vi var bäst hemmalag som var upp på cupen och tävlade och vi kom 5:a av 15 lag i våran kull....så det är inte fy skam....men inget prispall detta år...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0