**Feber**
2008-07-06 @ 15:18:01
 

I morse sa lilltösa att hon kände sig konstig...ont i magen och huvudet...Tog tempen och då hade hon 39,2 i feber....Attans, attans...Vi som ska iväg till borlänge idag....

Hon har sovit i stort sett hela dagen medans jag packat så alldeles strax ska jag väcka henne och ge henne alvedon innan vi åker tänkte jag......


Hon skulle kunna vara hemma med H men då blir hon jättebesviken om hon imorrn vaknar och är piggare.....
"Jag kan sova i bilen och där i sängen i stugan" sa hon under dagen....Lillpluttan!!!

Så nu önskar jag er en trevlig vecka så återkommer jag med inlägg när jag kommmer hem igen...

Nu ska tittas på boll för hela slanten...

 
- Vardagsprat - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintofllickan
2008-07-06 @ 17:11:23
 
åå lilla gumman.vad tråkigt när de blir sjuka..hoppas hon snabbt blir frisk.



jo jag har nog tjockt hår...när jag var yngre var jag känd som flickan med de stora håret..itne alltid så kul..skratt...



kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Annis
2008-07-06 @ 19:39:14
 
Stackars lilltjejen, hoppas hon sover sig frisk, snabbt. Ha så trevligt i Borlänge "så länge" =)...Trevlig semester till er också...
 
- - -

Från: M a r i a
2008-07-07 @ 17:08:16
 
Svar: nej man behöver inte ha fått någon inbjudan utan det är bara att anmäla sig :)
 
- URL: http://mariiaa.webblogg.se/ - -

Från: Alicia
2008-07-09 @ 15:07:39
 
Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!
 
- URL: http://www.aliciasstil.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0